27. mars 2021

Noen godbiter

På Facebook og Instagram har det i den senere tid vært flere utfordringer som går ut på å vise fram 10 bilder på 10 dager av et eller annet. De jeg følger/kjenner har vist malerier og tekstilkunst, men jeg er ganske sikker på at det finnes flere varianter av denne utfordringen.

Jeg hiver meg sjelden på disse utfordringsbølgene, men denne gangen gjorde jeg det. Det ble en spennende tanke å plukke ut noen godbiter blant alt jeg har laget.
Jeg begynte sånn ca. 2014 og har sydd godt over 200 art quilter (med stort og smått) siden da, så jeg hadde mange å velge imellom. 
Her er et lite utvalg fra årene 2014-2020.
Navnet til hvert bilde er også en direkte link til blogginnlegget der du kan lese mer.


2014
Ved den stengte døren




2015
Var inte rädd




2016
Stjernene og det visne løv




2017 
Pyramidale nevroner





2018
Sommarhuset








2019 

Hyss








2020 

La ikke hjertet bli grepet av angst og motløshet









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar