2. juni 2018

Åpning av utstillingen min




Da er utstillingen for "Iinas Symaskinpoesi" offisielt åpnet.
I hele juni viser jeg fram mine art quilter hos Kreftforeningen i Hamar, Strandgata 65. Skulle du være på disse kanter, er det bare å stikke innom!
Åpent på hverdager 9-15 og på lørdager 11-14 (og da er jeg selv på plass 😇  )

Det er med en blanding av følelser jeg stiller ut min kunst.
Jeg er både glad og stolt.
Og i tillegg føler jeg en ydmykhet over å "få lov" til å henge opp bildene jeg har laget og at folk faktisk kommer for å se dem.
Og jeg er veldig takknemlig for at den lokale avdelingen av Kreftforeningen låner ut sine vegger til kunstnere i en hel måned av gangen!

Nå gleder jeg meg til å høre hva folk synes.
Litt hyggelige ord fikk jeg med meg allerede idag.

Jeg solgte det første bildet i dag - og det gjør meg ekstra glad!
Flere ganger har jeg blitt spurt om det ikke er vanskelig å gi en art quilt fra meg når jeg først har lagt så mye av meg selv i den.
Men det er det ikke! Altså... noen bilder selger jeg ikke, dem har jeg hengt opp hjemme hos meg selv. Men ellers er den største gleden etter at jeg har gjort meg ferdig med et bilde, at det får et nytt og godt hjem hos noen som har funnet "sitt bilde" blant art quiltene mine.


En notis i Hamar Arbeiderblad i dag - med en liten unøyaktighet om åpningstider.
Åpent hver lørdag altså, og ikke bare i dag.

En mer utfyllende artikkel kommer i avisen en gang neste uke 😊





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar