8. juni 2020

Symaskinpoesi i Art Quilting Studio Magazine


For noen måneder siden ble jeg kontaktet av redaktøren for det amerikanske Art Quilting Studio Magazine. Hun hadde sett bilder av kunsten min på Instagram og spurte om jeg var interessert i å skrive en artikkel til bladet.
Om jeg var? Så klart!

Art Quilting Studio Magazine kommer ut fire ganger i året. Sommernummeret har rundt 140 sider fulle av flotte bilder av art quilter, presentasjon av kunstnere og idéer til teknikker. Og mye mer.

Nå har jeg hatt en eller annen type "kontakt" med fem forskjellige blader, blant dem de tre art quilt-bladene som finnes. 
Jeg pusler her for meg selv på syrommet mitt og gjør det jeg trives aller best med: å skape tekstilkunst. Å komme i noe som helst blad, var ikke en ambisjon. At jeg skulle presenteres i en internasjonal publikasjon, tenkte jeg aldri på. Men så ble jeg kontaktet av Quiltemagasinet for 3-4 år siden og etter det har det blitt noen flere artikler. Helt utrolig og selvsagt veldig gøy!

Her finner du direkte linker til blogginnleggene om artiklene i de forskjellige bladene:
Og her har du en presentasjon av alle bladene:
Og her er bilder av Art Quilting Studio Magazine, Summer 2020.
Om du er interessert i å skaffe deg dette nummeret (eller andre), kan det bestilles via nettsidene til utgiveren. Det finnes både en trykket versjon og også en nedlastbar versjon. Her finner du dem.


  

 


   
Ekstra stas at to av mine art quilter ble brukt også andre steder i bladet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar