3. juni 2020

Første utstilling i SAQA Virtual Gallery - og jeg er med!


Noen ganger skjer det ting som nesten ikke er til å tro.
I vinter hadde art quilt-organisasjonen SAQA utlysing til sin første virtuelle utstilling. Dette ga også meg en mulighet til å sjekke ut om jeg har en sjanse blant alle de dyktige medlemmene av organisasjonen.  I det virtuelle galleriet finnes det nemlig ikke noe krav om størrelse e.l. og ei heller må jeg sende kunsten min langt avgårde i posten.
Kanskje er det nettopp derfor den første utstillingens tittel er "No Limits".

186 kunstnere søkte om plass i utstillingen.
24 kom igjennom nåløyet.
Og som du sikkert allerede har gjettet: jeg er blant de heldige utvalgte med min fortolkning av Helge Torvunds dikt "Lyset du treng finst".
Her kan du lese mer om denne art quilten.

Jeg har hatt litt "jeg tror det ikke før jeg får se det"-følelse siden mars. Nå har jeg sett det og viser det gjerne til andre også.
HER er linken til utstillingen. Ta gjerne en runde på SAQAs nye nettsider ellers også, der er det mye fin art quilt-kunst å se!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar