21. august 2021

SAQA Journal medlemsgalleri

 

Som medlem av SAQA, får jeg fire ganger i året medlemsbladet SAQA Journal.
Hvert blad har et medlemsgalleri. Det tar nesten ett år fra temaet for et galleri blir gjort kjent til det faktisk kommer på trykk i bladet. 

Jeg sender inn bilde av en art quilt hver gang - om jeg bare har noe som matcher temaet.
Denne gangen var temaet "Along Came A...". 
Jeg sendte inn bilde av "Gleden er der ute et sted" som jeg ga et nytt navn på engelsk: "Felicity".

Og som du sikkert har gjettet, fikk jeg en veldig gledelig overraskelse da jeg oppdaget at jeg endelig hadde passert dette trange nåløyet og fikk art quilten min med i bladet.

Å få en slik anerkjennelse er av stor betydning for meg, her jeg sitter og holder på med mitt uten noe art quilt-miljø i nærheten 🙋

Her er det opprinnelige innlegget fra i fjor om "Gleden er der ute et sted" - nå også kjent som "Felicity".



 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar