3. august 2021

Hope Mini Quilt Challenge

 


Jeg fortalte for litt siden om at min quilt "In the midst of darkness, light persist" ble plukket ut til et eget galleri under The Festival of Quilts i Birmingham. Trykk HER så kan du lese blogginnlegget.

Det ble sendt inn 110 bilder av mini quilter til juryen, som så plukket ut 50 til utstillingen.
Det er så klart en veldig stor anerkjennelse for meg å få en art quilt utstilt internasjonalt. 
Dette var også en konkurranse, men at jeg ikke var blant vinnerne gjør meg absolutt ingenting. Jeg synes jeg vant stort bare ved å få delta i dette spesielle galleriet.

At jeg ikke kunne reise dit og oppleve dette - og hele FOQ - selv, er selvsagt skår i gleden.
Men så er jeg heldigvis medlem av art quilt-organisasjonen SAQA og spurte i den europeiske FB-gruppen om noen skulle dit og kunne ta bilder av utsillingen. Og selvsagt var det flere som ville gjøre det 👍

Du finner en filmsnutt av hele utstillingen på IG-kontoen til utstillingens organisator Great British Quilter  HER.

Og her er noen bilder fra utstillingen:





 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar