3. mai 2021

Plurality of Voices - utstilling i SAQA Virtual Gallery

For there is always light #2

Jeg er så glad for at SAQA i fjor åpnet sitt første virtuelle galleri. SAQA organiserer mange fysiske utstillinger i løpet av et år rundt omkring i hele verden, men disse er ikke aktuelle for meg. Det første og største hinderet er kravene om størrelse. Mine art quilter er altfor små.
Men SAQA Virtual Gallery har ingen slike krav.

SAQA er en seriøs og profejonell organisasjon innenfor tekstilkunst og det er derfor er en stor ære og anerkjennelse å få være med på en av deres utstillinger.
Jeg var så heldig å få et bilde med i det aller første virtuelle galleriet i fjor. Her kan du lese  om det.
Og nå har jeg jammen meg kommet meg igjennom det trange nåløyet en gang til.

Denne gangen er temaet "Plurality of Voices". Det spesielle er at denne utstillingen har kunst kun fra SAQA-avdelingen "Europe & Middle East". Bilder av 170 art quilter ble sendt inn og juryen plukket ut 30.

Det er ikke lenge siden jeg sydde bildet "For there is always light #2". Her kan du lese mer om det og også om det lille bildet "For there is always light #1".

Besøk gjerne nettsidene til SAQA - der finner du mye fin tekstilkunst.
Og her finner du utstilling Plurality of Voices.
Og her kommer du direkte til min art quilt.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar