31. juli 2020

Iinas art quilt-hjerte 💜


Dette hjertet har jeg designet/utviklet i løpet av årene jeg har holdt på med tekstilkunst.
Det begynner etter hvert å bli en del folk som har fått en variant av hjertet i gave av meg i forbindelse med livets gleder og sorger, som gratulasjon eller til trøst.

Jeg er i det hele tatt glad i å bruke hjerter i min kunst, enten som et godt synlig motiv, eller som en liten detalj som jeg har "gjemt" inni bildet. Trykker du på "hjerte" på listen til høyre, kommer det fram hjerter av ymse slag.

Nylig fikk jeg anledning til å sy enda et art quilt hjerte - denne gangen for å markere en av livets gledelige hendelser.

Størrelse 15x15 cm.
Bakgrunnsstoffet har jeg farget selv for noen år siden - og plutselig var det akkurat det rette stoffet for dette bildet!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar