9. august 2018

☆ Ukens art quilt: "La hjertet falle til ro"

☆ Ukens art quilt - et lite tilbakeblikk


Jeg har et personlig forhold til hver art quilt jeg syr. Og så er det slik at noen av dem får jeg et ekstra sterkt forhold til, som regel fordi teksten som har inspirert meg, betyr spesielt mye for meg.

"La hjertet falle til ro" er en slik art quilt. Du kan lese mer om den her.
Inspirasjonen kommer fra Johannes' første brev:
"... vi skal la vårt hjerte falle til ro for hans ansikt. For selv om hjertet fordømmer oss, er Gud større enn vårt hjerte og vet alt."  

Jeg har stort sett oversikten over hvor mine art quilter befinner seg. Og akkurat denne henger på en vegg i Skottland.
Det er unektelig stas at kunsten min har funnet veien til det store utland.
I tillegg til Skottland, vet jeg at noen bilder er å finne på Hawaii (!), i Sverige, Danmark og Finland.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar