10. januar 2021

En liten nyttårshilsen fra symaskinpoeten

Det er litt stille her på bloggen for tiden.
Det betyr ikke at det er stille på art quilt-fronten. Tvert imot, de to siste ukene har jeg tilbragt i sofaen, med den ene foten oppå en haug med puter. Dermed har jeg hatt rikelig med tid til håndarbeid.
Til tross for det kjipe ved ikke å kunne bevege meg noe særlig, har det vært godt å kunne rette tankene mot noe annet enn akkurat dét.
En gang i november/desember startet jeg på en art quilt der jeg hadde planer om mye håndsøm. Rett før jul ble jeg ferdig med det jeg skulle gjøre med symaskinen og regnet med at jeg ikke kom til å gjøre så veldig mye med art quilten før etter nyttår en gang. 
Men slik ble det ikke. Gjennom hele jule- og nyttårshelgen har jeg hatt god anledning til å brodere av hjertens lyst. Det har blitt mange sting, mange flere enn opprinnelig planlagt.
Og perler! Det har jeg også festet noen hundre av på bildet.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe...!

På bildet under kan du se en liten situasjonsrapport når det gjelder kunsten jeg skaper inne - og også kunsten naturen skaper ute.

På gjensyn! Om ikke så altfor lenge!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar