2. januar 2018

Egen nettbutikk

Godt nytt år!

Nå har jeg har åpnet en egen nettbutikk for "Iinas symaskinpoesi".
Det var egentlig en veldig enkel prosess, siden jeg allerede hadde en liten nettbutikk for mine håndarbeider hos Epla, som er en plattform for selgere av egendesignede og egenproduserte ting.
Det eneste som trengtes, var å blåse nytt liv i den gamle butikken ved å gi den et nytt navn og ved å plassere art quiltene mine der.

Det går fortsatt an å bruke "Til salgs"-avdelingen her på bloggen, og å kontakte meg direkte med mail.
Men nå finnes det altså også et annet alternativ. I Epla-butikken min kan du betale både ved å bruke kredittkort (=Pay Pal) eller ved å gjøre en avtale om privat oppgjør.
Kan hende at nettbutikken er rett og slett litt mer oversiktlig for den som skal velge seg et bilde.

Viktig melding!
Fra 9.mars 2020 er nettbutikkens navn Art Quilts by Iina Alho  artquiltsbyiinaalho.epla.no






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar