11. januar 2018

Føler meg beæret





Jeg skal si jeg bråvåknet, da jeg for en ukes tid siden  - fortsatt litt sønvdrukken -  skulle sjekke hvem som hadde tagget meg på Facebook.

Det viste seg nemlig at det var selveste administratoren i gruppen "Art Quilts".  Og det viste seg også at hun hadde valgt min art quilt "Gleden", til månedens forsidebilde i gruppen. (Her kan du lese om "Gleden" ).

Gruppen har over 13 000 medlemmer fra hele verden, og mange legger ut bilder av sin kunst der. Da jeg la ut bildet av "Gleden", fikk den en superbra mottakelse med godt over 600 likes - hvilket er uvanlig mye i denne gruppen. Bare dette er jo så klart kjempestas!
Og det føles som ekstrastor stas og som en stor, uventet ære og anerkjennelse, at nettopp min art quilt får være gruppens ansikt utad denne januar-måneden.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar