4. januar 2022

"Street Art" - SAQA Virtual Gallery

 

Det skjer så mye positivt i mitt art quilt liv for tiden, at jeg er helt overveldet.

I går åpnet SAQA sitt nyeste virtuelle galleri med tittelen  "Street Art".
I noen uker nå har jeg visst at min art quilt "Prehistoric Street Art #1" ble plukket ut til denne utstillingen. 

Det nesten ubegripelige er at dette er fjerde gang jeg har fått en art quilt med i et virtuelt galleri hos SAQA.
Men du verden for en ære og en anerkjennelse!

Det er sjelden jeg lager kunst uten å ha blitt inspirert av en tekst av et eller annet slag.
Men art quiltene "Prehistoric Street Art #1" og "Prehistoric Street Art #2" sydde jeg rett og slett etter å ha lest innkallingen til "Street Art"-utstillingen.

Det er alltid morsomt å se art quiltene mine andre steder enn på de sosiale medier jeg selv styrer.
Her er noen bilder fra SAQAs nettsider.
Det var en stor overraskelse og veldig gøy at en av kuratorene nevnte min art quilt helt spesielt i sin uttalelse om utstillingen.


 



  Her kan du lese mer om mine helleristningsbilder

Og her finner du det virtuelle Street Art-galleriet.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar