18. september 2021

SAQA Benefit Auction 2021


Da er årets SAQA Benefit Auction i gang. Eller for min del er den også over i og med mitt verk "For there is always light #1" i går ble solgt for 150$ og har dermed fått et nytt hjem i Virginia.

Alle inntektene fra auksjonen går uavkortet til SAQA, art quilternes egen organisasjon.
Det er alltid hyggelig å kunne støtte dem (eller det heter vel kanskje oss), for de gjør et helt enormt arbeid for "the art quilt".
Aktiviteten er stor både i USA og i verden ellers. Det arrangeres utstillinger og en årlig konferanse, det gis ut både medlemsblad og et magasin. Og mye, mye mer, som jeg ikke kan ramse opp her.
Ta en titt på de fine nettsidene. Der finner du mye flott kunst og også den pågående auksjonen som avsluttes 3. oktober: saqa.com



Et fast innslag på auksjonssidene er "Dream Collections", medlemmenes egne favoritter blant auksjonsbildene.
Jeg pleier å plukke ut en egen drømmekolleksjon hvert år.
I år har jeg kalt den "A Perfect Day".




Og så er det jo så klart alltid spennende å se om min egen kunst har blitt plukket ut av noen annen.
I år kom jeg jammen meg med i to slike drømmekolleksjoner:

  


Her er altså "For There Is Always Light #1".
Du kan lese mer om både #1 og #2
her.

For There Is Always Light #1




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar