1. oktober 2020

Auksjons-nytt

 


Slik jeg har fortalt tidligere er årets SAQA-auksjon i gang. Det vil si, auksjonen er faktisk over om et par dager. 
Dette er andre gang jeg har sendt inn en donasjon til denne auksjonen der alle inntektene går direkte til organisasjonen.
Alle art quiltene har samme størrelse, 12"x12" (=ca.30x30 cm).

Auksjonen foregår på nettet. Startprisen er $1000 for alle art quiltene - og det blir faktisk solgt en del kunst til denne prisen. 
Etter dette blir donasjonene delt i tre grupper, der salget foregår i én uke for hver gruppe.
Mandagsprisen er $750 og hver dag til samme tid settes prisen ned. Avsluttingsprisen på søndag er $100.

I fjor var jeg hoppende glad for at art quilten min ble solgt for $150.
I år, det vil si i går, fikk jeg litt av en overraskelse. Min "Moon River" ble solgt mens prisen var satt til $550. I kroner utgjør dette ca. 5100,-  , hvilket er desidert den høyeste prisen noen noen gang har betalt for en art quilt jeg har sydd. Den lille størrelsen tatt i betraktning er prisen himmelhøy.
Dette er veldig gøy og og veldig inspirerende 🙋



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar