23. mars 2019

Octopus's Garden 🐙 Inspirert av The Beatles



Vanligvis gjÞr jeg meg ferdig med en art quilt fÞr jeg begynner pÄ en ny en. Men den siste tiden har jeg oppfÞrt meg annerledes... fÞrst gjorde jeg ett bilde nesten ferdig, sÄ startet jeg pÄ et nytt ett og fÞr det var ferdig, var jeg i gang med enda ett.
Det er den siste av disse tre art quiltene som nÄ er klar til Ä vises fram. Jeg tenker pÄ det som akutt inspirasjon nÄr jeg ikke klarer Ä stÄ imot, men bare mÄ sy et bilde. Denne gangen var det Beatles-klassikeren Octopus's Garden som plutselig traff meg midt i art quilt-nerven. Ideene begynte Ä dukke opp og vips! sÄ var jeg i full sving pÄ syrommet.
Jeg har ogsĂ„ tidligere sydd bilder fra havbunnen, det ene er faktisk ogsĂ„ Beatles-inspirert. Hvis du trykker her og her, fĂ„r du se disse art quiltene.

Jeg regner med at de aller fleste kjenner til sangen Octopus's Garden. 
Dette er den ene av to Beatles-sanger som er kreditert Ringo Starr (den andre er Don't pass me by).
Her kan du hĂžre hele sangen.

Min versjon av đ…žđ…Łđ…Ÿđ…   I'd like to be under the sea in an Octopus's Garden in the shade... 𝆕𝆔𝅗𝅥𝅘𝅥𝅯  er et applikert bilde med en frihĂ„ndsquiltet bunn.
Jeg koste meg virkelig med dette og var litt trist da art quilten definitivt var ferdig. Bildet har mange smÄ detaljer og jeg har sydd fast veldig mange perler og noen bittesmÄ knapper bÄde til pynt og til effekt. Og en "ekte" perle inni muslingen.

Bildets stĂžrrelse er bredde 48 cm og hĂžyde 38 cm.





"Octopus's Garden" kan kjĂžpes via bloggens til salgs-side og i nettbutikken min. đŸ™



Octopus's Garden



   


   


   






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar