4. februar 2019

☆ Ukens art quilt: "Yellow Submarine"


☆ Ukens art quilt - et lite tilbakeblikk 


Det er ikke det at jeg ikke syr for tiden, men det jeg har laget i det siste kan jeg ikke vise fram helt enda.
Derfor  blir det enda et innlegg med "ukens art quilt".


Av alle art quilter jeg presenterer her, kan en kanskje trekke en konklusjon om at jeg er et veldig alvorlig og seriøst menneske opptatt av de dype spørsmålene.
Og det stemmer nok. Det er den ene siden av meg. Men det utelukker ikke at jeg også er opptatt av det humoristiske og morsomme.
Det er ikke så ofte dette kommer fram i kunsten min. Men noen "morsomme" bilder har jeg da sydd.
Som dette, inspirert av Beatles-sangen "Yellow Submarine".

"Yellow Submarine" fikk i fjor et nytt hjem hos en Beatles-entusiast.
HER kan du lese mer om denne art quilten.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar