7. november 2018

Om håp

  


I høst har jeg drevet med litt andre ting også, og ikke "bare" art quilting. Derfor har jeg heller ikke denne gangen noe nytt å vise når det gjelder kunsten min.
Men om ikke så altfor lenge - hvis alt går etter planen - dukker det nok en ny art quilt opp her!

I slike mellomperioder pleier jeg jo å vise fram noe jeg har laget tidligere. Og det er nettopp det jeg skal gjøre denne gangen også, men først skal jeg "vise" noe annet.

De som kjenner meg vet at familien min opplevde en stor katastrofe vinteren -02. Det har aldri vært en hemmelighet at min mann tok livet sitt og jeg har alltid snakket åpent om det. Åpenhet rundt selvmord er viktig, men dessverre er det fortsatt slik at det ikke er en selvfølge. Derfor er det av stor betydning at de av oss etterlatte som klarer å dele våre tanker og opplevelser med andre også gjør det.
LEVE (Landsforeningen for etterlatte ved selvmord) har i år startet sitt eget nettmagasin, "LEVEstories". Jeg er en av skribentene for nettmagasinet og har nettopp fått publisert min første artikkel.
Emnet jeg skriver om er håp. Et begrep som har opptatt meg mye de siste årene.

HER kan du lese hele teksten min.

Siden det er art quilting denne bloggen først og fremst handler om, har jeg denne gangen lyst til å vise bildet "Med håpet i hånden". Du kan lese mer om denne art quilten her.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar