17. juli 2014

"Med håpet i hånden"



Livet... ikke alt går alltid etter planen.
Rystende ting skjer. Vonde tap, jordskjelv som får grunnmuren til å revne.
Skjellsettende opplevelser som deler livet i før og etter.

Når livet byr på utfordringer som er så mye mer enn "bare utfordringer", er ikke håpet alltid det letteste å få øye på.
Da er det viktig å ha mennesker rundt seg, mennesker som er villige til å gå et stykke sammen med den som sliter.
Ikke alle evner å være til stede i en annens smerte. Men til alt hell finnes også de som ønsker å være medmennesker og medvandrere, som orker å holde fast på at håpet finnes, at håpet aldri forsvinner helt. Ikke en gang når alt er mørkere enn mørkt, og lyset synes å ha blitt borte.

Mitt liv ble delt i før og etter en februardag i 2002.
Håpet har vært vanskelig å forholde seg til, tidvis fullstendig umulig. Men heldigvis har jeg hatt gode mennesker rundt meg som har holdt håpet oppe for meg og med meg.

Størrelsen på bildet er bredde 56 x høyde 52 cm.
Bildet kan kjøpes via bloggens til salgs-side og i nettbutikken min.



"Med håpet i hånden"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar