14. juni 2018

Iinas symaskinpoesi i avisen

Hamar Arbeiderblad 14.06.18
  




Det er stas å få omtale i avisen - klart det er det! Og i dag er det en artikkel om utstillingen min i Hamar Arbeiderblad.
Alltid spennende å se om journalisten har fått med seg det en mener å si. Og det har hun, selv om jeg selvsagt sa mye mer kloke (!) ting enn det var plass til i artikkelen. 😂
Og en litt irriterende feil til slutt: utstillingen min er ikke åpen bare i Kreftforeningens åpningstider, men også noen timer på lørdager.

Det er en virkelig god opplevelse å stille ut. Denne gangen er jeg på plass på lørdager, og setter stor pris på å få vekslet noen ord med dem som stikker innom.
Og jeg har allerede solgt en del art quilter, så jeg er strålende fornøyd!

🌹🌹🌹🌹Velkommen innom 🌹🌹🌹🌹





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar