19. august 2017

♥ Et nytt art quilt-hjerte ♥



I går la jeg bort bildet jeg egentlig holder på med - for en liten stund i alle fall. Ettermiddagen og kvelden gikk til å sy et lite bilde med et hjerte.
I dag skal jeg sende bildet til en kjær venn, som er alvorlig syk.
Kan et vakkert bilde være til trøst?
Hvis ikke annet, så håper jeg at dette hjertet viser, at han er i mine tanker 



♥♥♥
Å sy et hjerte på denne måten, er min egenutviklede idé. Jeg har gjort det en del ganger - klikker du på "hjerte" under etikettene, dukker noen av dem opp - sammen med en del andre hjerter. For hjerter er ofte med i mine bilder... veldig ofte, faktisk. Husk bare på å trykke på "Eldre innlegg" nederst på siden, for det finnes så mange hjerter, at det ikke er plass til alle innleggene på én side :) .
♥♥♥






3 kommentarer:

  1. For eit nydelig hjerte!! Så fint med alle fargenyansane, lurer på korleis du fester dei før du syr??

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar!
    Jeg er en storforbruker av et produkt som heter Steam-a-Seam. Litt som Vlisofix, men mye bedre. Den er litt klebrig, slik at motivene sitter "fast" også før stryking - det gjør at bildet kan løftes opp og motivene flyttes på så mye en vil. Det finnes noen andre tilsvarende produkter, men min erfaring er at de er veldig klissete og limet setter seg fast i symaskinnålen. Det kan skje med Steam-a-seam, også, men det er ikke noe stort problem. Produktet finnes i to versjoner, jeg liker Lite best. Ikke mange som selger produktet i Norge, men her får du i alle fall tak i det: http://www.lappeteknikk.no/index.php?id=1035&bookmark=DresdenNeighborhood

    SvarSlett
    Svar
    1. Og den linken ble helt feil! Gå inn på lappeteknikk.no og søk på Steam-a-seam :D

      Slett