26. januar 2015

Snart utstilling

Med skrekkblandet fryd holder jeg på med de siste forberedelsene til utstillingen min.
Tidligere har jeg hatt noen få arbeider utstilt i større sammenhenger. Men dette er absolutt den aller første gangen jeg skal ha en egen utstilling...

Quiltene er klare, det som gjenstår nå er prislister og litt annet småtteri...
Priser er aldri enkelt når det gjelder håndarbeid. Om jeg skal ta timebetalt, havner jeg i slike høyder at ingen har råd til å kjøpe noe som helst. Men på den andre siden: jeg fnyser av alle som gir bort sine håndarbeider "gratis". Om jeg ikke får solgt til en pris jeg synes er grei, så lar jeg heller være å selge - så pass stor pris setter jeg på materialer, timer og energi jeg bruke på bildene min.
Sånn er det med den saken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar