27. april 2020

Eg tenner eit fyrlys... Inspirert av Åse-Marie Nesse






Kalypso
av Åse-Marie Nesse

Eg tenner eit fyrlys for alle som elskar
for dei som ror i ring og aldri finn same rytmen
for dei som berre lyder til signal
frå framande farty
for dei som støytte på grunn i medvind
for dei som styrer etter stive sjøkart
utan å ense måkars mjuke flog
for alle som kjenner dei sju hav
og aldri lodda djupa i sitt eige hjarta

eg tenner eit fyrlys
for all villfaren kjærleik
så vegen  til det lova landet
blir synleg i natt




Dette vakre diktet skrevet av Åse-Marie Nesse har ligget på vent hos meg en stund.
Jeg har vært helt sikker på at jeg en dag skulle sy en Kalypso-art quilt. Det var bare å vente til rett øyeblikk med inspirasjon. 

Denne art quilten har en bunn bygget opp av stoffbiter i turkis og blått. Etter å ha frihåndsquiltet over hele bunnen, kunne jeg begynne å lage selve bildet.
Havet er sydd av "cheesecloth" (gas). Stoffet er hvitt, så jeg malte det i grønt og blått før jeg sydde det fast til bildet.
Fyrtårnet er en applikasjon. De blåe og gule virvlene i luften er frihåndsquiltet. Før jeg plasserte de gule bitene på lysfeltet, malte jeg området med hvit Inktense-farge.
Hele himmelen er full av små glassperler i gult og i grønn-blå-nyanser. Disse har jeg sydd fast til bildet, en og en. Jeg aner ikke hvor mange perler det dreier seg om, men det er mange.
Ellers er det litt håndbroderi på denne art quilten. De hvite prikkene mellom bølgene er franske knuter. Det er også håndbroderi rundt det gule hjertet 💛 Du har vel lagt merke til at det er et hjerte der? 
Nederst henger det frynser av perler.

Denne art quiltens størrelse er
høyde 46,5 cm + frynser 4cm
bredde 47 cm


"Kalypso" kan kjøpes via bloggens til salgs-side og i nettbutikken min.


Kalypso



 


 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar