20. mars 2020

Saqa Spotlight Auction 2020


"Bloom where you are planted"



Spesielle tider fører til fantasifulle løsninger.
At Studio Art Quilt Associates (SAQA) måtte avlyse sin store konferanse i Toronto, er i verdensmålestokk et bittelite problem. Men for en slik organisasjon er det en stor utfordring.

Konferansen er blitt virtuell og det har også "Spotlight Auction".
Dette er en så kalt stille auksjon, som vanligvis er forbeholdt kun konferansedeltakerne. Nå er den åpen for alle.
De 266 små art quiltene (8x10" / ca. 20,5x25,5cm) er alle donasjoner fra SAQAs medlemmer og inntektene går til organisasjonen.

Jeg pleier å sende et bidrag til Saqas to årlige auksjoner. Organisasjonen er min viktigste link til art quilt-verdenen, både på nettet og med to blad de gir ut.
Jeg elsker jo det jeg holder på med og det er en stor glede å kunne støtte interesseorganisasjonen min på denne måten.

   NÅ er Spotlight Auction åpen! 
Ta en titt! Selvsagt kan du kjøpe kunst om du skulle få lyst til det, men det er absolutt lov å bare se!
Akkurat i dette øyeblikk og fram til ca. midnatt, er mitt kunstverk til salgs. Det blir spennende å se hva sluttprisen blir. Budene startet på $20 og prisen har nå kommet opp til $60.

Det er lange tidsfrister når kunstverk skal sendes til USA. Jeg sydde "Bloom where you are planted" allerede i november.
Her kan du lese mer om denne art quilten, om både materialer og om hvordan den er sydd.

Og sluttsummen ble... $110 😍








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar