31. mars 2020

Påskehare-poser 🐇



Mange planer må legges om i disse dager og påsken blir ganske så annerledes enn planlagt.
Jeg har barn og barnebarn i tre forskjellige land for tiden, ingen av dem i Norge. Vi skulle samles hos meg til påskefeiring, men det blir det jo ikke noe av.

Jeg hadde lyst til å sende dem alle en liten påskehilsen.
Etter å ha lett litt på nettet, falt jeg for disse små gaveposene, "Bunny Bags".  Det er alltid morsomt å lage noe "rart". Spesielt når det i tillegg dreier seg om noe jeg fra før av ikke visste eksisterte en gang.

Det finnes faktisk mange forskjellige varianter av slike påskehare-poser, det er bare å google.
Om du vil følge mønsteret jeg har brukt, finner du det her.

Nå er posene fylt med påskegodteri og på vei til sine respektive nye hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar