1. juli 2018

Og så var utstillingen over...

... for denne gang.

Og det var virkelig vemodig å plukke ned alle art quiltene i går.
I fire uker har bildene mine fått henge oppe. Og mange har vært innom for å se dem.

Jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger - og det varmer 💖
Siden jeg har vært til stede på lørdager for å holde utstillingen åpen selv, har jeg fått treffe mange. Slik har jeg fått noen veldig givende og sterke møter med mennesker som har kunnet fortelle om at noe i kunsten min treffer dem spesielt. Slikt gjør alltid inntrykk på meg siden mitt store ønske jo er å kunne formidle noe mer enn "bare" vakker tekstilkunst.
Ekstra stas var det å ta i mot to spesielt interesserte grupper som ville både se art quiltene mine og høre meg fortelle litt om tanken bak kunsten - og om mer sytekniske finesser.

At jeg kan gi videre noe av det jeg selv opplever når jeg syr mine bilder, er stort. Arbeidet er på en måte ikke fullført før en art quilt har fått plass hos en nye eier. Da blir det å skape disse bildene virkelig meningsfullt.

💮💮💮 Tusen takk til dere alle som kom innom for å se på "Iinas symaskinpoesi"!  💮💮💮


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar