14. mai 2020

Toy car carrier... eller caddy... eller cozy... eller hva det nå enn heter...




I vår serie "Iina syr noe hun aldri har sett før"...
Jeg elsker å se etter litt "ville" sy-ideer når jeg skal sy en gave. Og nettet er jo fullt av slike ideer, om en tar tiden til bruk.

Mitt yngste barnebarn er tre år i dag! Hipp-hurra for Lucas!
Derfor lette jeg etter en morsom noe-slikt-har-jeg-aldri-sett-før-gaveidé  til nettopp ham.
Google-søket mitt begynte med noen ord av typen boy-sew-gift.
Og etter hvert kom jeg over et produkt som kalles litt forskjellig, som oftest enten car cozy, toy car carrier eller toy car caddie. Aner ikke hva det norske navnet er eller om det i det hele tatt eksisterer et norsk navn for dette produktet. Men meningen er altså å kunne ta med seg noen lekebilder på en praktisk måte og at det også går an å bruke denne "greien" i lek.

Jeg, mamma til tre gutter og nå også farmor til to, hadde aldri før sett noe slikt. Dette måtte jeg jo bare teste ut.
Beskrivelsen jeg brukte finner du på bloggen My little Gems
Jeg har selvsagt ikke fulgt instruksene til punkt og prikke. Jeg fant selvsagt på noen egne løsninger både her og der.



 


 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar