8. januar 2020

Symaskinpoesi i sosiale medier - noen små forandringer


Dette er rett og slett en kunngjøring om noen små forandringer.

På bloggen min er forandringen ganske tydelig for den som har vært her før.
Jeg har forandret litt på designet, men den største forandringer ligger i navnet.
På grunn av en del internasjonale følgere og kontakter har jeg forandret bloggens navn til  "Art Quilts by Iina Alho".


Den andre forandringen gjelder min Facebook-side. 
I dag fikk jeg endelig lov til å endre navnet på siden, etter litt fram og tilbake med Facebook. Det skal jo ikke være enkelt. 
Uansett: navnet er nå endret til  Art Quilts by Iina Alho

Og alle disse forandringene bunner seg i at Instagramkontoen min har allerede over lengre tid hatt det samme navnet:   @artquiltsbyiinaalho

Jeg er superfornøyd med at jeg nå bruker det samme navnet alle steder.
Du finner meg der jeg alltid har vært.
Følg meg gjerne - det er alltid plass til flere følgere både her og der!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar