9. januar 2019

Hyggelig omtale av Iinas symaskinpoesi


Utsikten fra stuevinduet mitt i dag rundt klokken 10

💜

Det er ikke til å stikke under stol at det varmer mitt hjerte å høre at noen liker kunsten min. Slike tilbakemeldinger gjør meg både stolt og glad.
I julen tok lederen av Nordfjord lappe- og quilteklubb kontakt med meg. Hun ba om tillatelse til å bruke bildet av julekortet med de tre vise menn i quilteklubbens julekalender på Facebook. Dette syntes jeg hørtes veldig hyggelig ut og svaret mitt var selvsagt positivt.
Da jeg oppdaget at hun ikke bare la ut julekortideen min, men også skrev et veldig fint blogginnlegg om art quiltene mine, kjente jeg meg rett og slett beæret.
Hvis du vil lese innlegget kan du klikke her.

Her finner du blogginnlegget mitt om julekortene.
Og her finner du alle artikler, intervjuer mm om Iinas symaskinpoesi.


💜


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar