3. mars 2018

Forberedelser til utstilling



Jeg kan skylde på forglemmelse, men egentlig er det vel snakk om ren og skjær latskap...
Det siste året ++ har jeg ikke giddet å feste en eneste "Håndlaget av Iina Alho"-lapp på baksiden av art quiltene mine, bortsett fra dem jeg har solgt.

Fordi utstillingen min nærmer seg, har jeg nå kommet på at tiden er inne for en lappefeste-dugnad. Man kan si at jeg er ute i god tid, men det verste jeg vet når det gjelder håndarbeid, er hastverk.
Dermed er det altså dette jeg fikler med i mine ledige stunder nå. Det dreier seg om noen og førti lapper, så det tar sin tid. Heldigvis har jeg noen måneder på meg, så hastverk har jeg i alle fall ikke.

Og utstillingen min, den er altså i hele juni i Kreftforeningens lokaler på Hamar! Og jeg sier 💮velkommen 💮 allerede nå - så får jeg komme med en påminnelse eller to, når det virkelig er tid for utstilling. 😊


2 kommentarer:

  1. Så moro! Lykke til med utstillingen!

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha!
    Det er andre gang jeg stiller ut - og det er veldig spennende og veldig, veldig morsomt å gjøre det :)

    SvarSlett