22. november 2014

"True Colors"


Tidligere denne uken fikk jeg et akutt behov for å sy noe fargesprakende av dette fantastiske, håndmalte stoffet jeg kjøpte hos Cordi Atelier i Groningen.



Cindy Laupers "True Colors" har jeg vært glad i siden sangen kom ut i 1986 og jeg har lenge gått med en tanke om å sy et true colors-bilde.

"But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that´s why I love you.
So don´t be afraid
to let them show
your true colors,
true colors are beautiful
like a rainbow."

Og her en herlig video i skikkelig 80-tallsstil:


Jeg hadde ikke lyst til å sy noen regnbue, men trær, blomster eller hva det nå enn er jeg har skapt her.
Denne lille art quilten er firkantet, 27x27cm.
Teknikkene er (som de som oftest er) frihåndsquilting og "fusing".
Bildet kan kjøpes via bloggens til salgs-side og i nettbutikken min.



"True Colors"




I Groningen kjøpte jeg også lysegrønn, nesten selvlysende
quiltetråd.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar